יום שלישי, 26 באפריל 2011

מקובל להגיד שלום, כשמתחילים, כשמגיעים למקום חדש. אני לא חובבת יותר מדי נורמות חברתיות, אבל זו דווקא חביבה עליי, ולכן שלום.
הבנתי שצריך להגיד כמה מילים, להציג את עצמי, אז הנה.
אני סווטי, בת 24 וחצי, רמת גנית אבל לא מלידה. אני שייכת לאנשים שלא יודעים לסתום את הפה, עד שהם צריכים לספר משהו על עצמם.
אוהבת לקרוא, לגלוש באינטרנט. מנהלת משרד, חונכת בפרוייקט פר"ח, סטודנטית בהפסקה מהאו"פ. חובבת מטאל, וטלוויזיה, ופאבים ואלכוהול ואוכל טוב.

פמיניסטית, אנטי קפיטליסטית, גרפומנית, חובבת הומור שחור.
מגיל 15 אני מנהלת בלוג בישראבלוג, אבל אני מרגישה שהוא לא המקום לחלוק בו את הגיגי בנושאי דת ומדינה, ספרות, קולנוע, מוזיקה, הפרעות אכילה, שוביניזם, קפיטליזם, פמיניזם ושאר איזמים למיניהם.

לקח לי המון זמן ללמוד לשחרר ולבקש עזרה, אבל מאז שלמדתי, אני לא מפסיקה לעשות זאת, ולכן - אבקש מאנשים מוכשרים ממני לגרום למקום הזה להראות פחות מזעזע.

בכמעט 10 שנים שאני כותבת בפורמטים אינטרנטיים למיניהם, עדיין לא למדתי לומר "להתראות" בצורה שתגרום לי להיות מרוצה. אני מניחה שתתרגלו.

תגובה 1:

  1. ברוכה המצטרפת!

    הינך מוזמנת להתכבד בפיצ'בקעס של עיצוב אצלי, אנימציות, סמיילים ושאר שטויות. אם את מחפשת עזרה בעיצוב המראה הכללי של הבלוג - אני כאן. כלומר, שם. נו בגדול - אני פה :).

    השבמחק